אתר תדמיתי | אתרי תדמית | סייטד
  בניית אתרים  עיצוב אתרים קידום אתרים חנות וירטואלית   דף הביתצור קשרמפת אתר  
בניית אתרים
 
דף הבית
אודותינו
תיק עבודות
המלצות
כלים ועזרים
צור קשר
התחברות לניהול האתר  |  התחברות לניהול תיבת הדואר
072-250-20-60
 השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם !
 
  מגוון מוצרי סייטד :
   בניית אתר
   הקמת אתרים
   מיניסייט
   אתר תדמיתי
   בניית פורטל
   פרסום בגוגל
   דפי נחיתה
   אחזקת אתרים
   שדרוג אתרים
   בניית אתרים מקצועית
   בניית אתרים מותאמים לגוגל
   מידע שימושי לבניית אתר
   עיצוב באנרים
   עיצוב לוגו
   אתר סלולרי
   פרסום בפייסבוק
   חנות לפייסבוק
   פרסום ב-YOUTUBE
   שיווק ברשתות חברתיות
   עיצוב אפליקציות
   פיתוח אפליקציות
   הפקת סרטוני תדמית
 
  עבודות אחרונות
 

אתר תדמיתי

דוגמת אתר

בונים לכם – מערך שיווקי אינטרנט חכם

הצעקה האחרונה, הרמה והאופנתית בעולם השיווק והפרסום האינטרנטי לגווניו בא לידי ביטוי דרך אתרי תדמית. כאשר אנחנו מדברים על שיווק בפרסום כולנו כבר יודעים מזמן שכדי להביא מוצר או שירות כלשהוא אל קדמת הבמה הצרכנית יש לעשות זאת בטעימות קטנות ומדודות אשר ייצרו השפעה וחשיפה רחבה תוך זמן קצר, וזאת בהתאמה לאורך חיי המוצר או השירו וההשפעה אותה אנחנו רוצים ליצור על הלקוח.


מדברים ישר ולעניין

אתרי תדמית בשונה מאתרי עסק "רגילים", הינם אתרים זמניים או אתרים מצומצמים בעלי כמות דפים קטנה יחסית הבאים לשווק את העסק או מצור כלשהו באופן ממוקד אשר יגרום ללקוח להבין תוך שניות או רגעים ספורים איזה מידע מבקש העסק להעביר.
כמו כן, אתרי תדמית יהיו בדרך כלל אתרים בולטים ומושכים מבחינת המיתוג והעיצוב וייצור המשכיות אל אתר האינטרנט המשמש כאתר הבית של העסק.
קיימים עסקים קטנים המבקשים ליצור לעצמם אתר תדמית בלבד ללא אתר ראשי, אתר תדמית כזה תפקידיו לגרות את הלקוח וליצור סקרנות גדולה, עליו לשלם אלמנטים רבים של דוגמאות לעבודות הלקוח, מחירים אטרקטיביים, דוגמאות ללקוחות גדולים במיוחד הנמנים עם ארסנל הלקוחות של העסק, תמונות המייצגות פרויקטים שהעסק ביצע וכמובן דף ראשי אשר יסביר על העסק, קורות חייו והייחוד שלו על פני המתחרים. אתר תדמיתי כאתר ראשי מומלץ בעיקר לעסקים קטנים המשלבים מקצועות יצירתיים ואמנותיים הניתנים להמחשה באמצעות תמונות וסרטוני וידאו. לקידום טוב יותר של אתרי קונספט אל מול הלקוחות מומלץ אף ליצור סרטוני הדרכה ו/או סרטוני הדגמה המשלבים הסברים מילוליים- פעולה כזו תקדם את אתר הקונספט שלכם אל מול מנועי החיפוש ואל מול הלקוחות הזקוקים למיקוד מילולי ולא רק למיקוד חזותי.


מגיעים ללקוחות במהירות הבזק

אחד היתרונות המשמעותיים ביותר בבניית אתר קונספט הוא מהירות הגישה אל הלקוח , וכמובן, מהירות הגישה של הלקוח אל אתרינו.
אתרי קונספט באים לעזרתנו גם אם אנחנו מעוניינים לתת הרבה מידע במעט מילים וגם כאשר אנחנו מעוניינים לתת דחיפה למוצר או שירות שלנו, מבצע מיוחד איתו אנחנו יוצאים ו/או קמפיין פרסומי חדש לצרכים שונים גם לצורך קידום הצרכים הנ"ל וגם לצרכי שינויים תדמיתיים. חשוב מאוד לזכור שכאשר אתם בונים אתר תדמית לצורך בניית תדמית חדשה יש לעשות זאת בהדרגה בכדי לא לבלבל את הלקוח. בעולם בו השינויים הם כל כך דינאמיים והמהירות בה מסרים מתרחשים במיוחד בעולם השיווק האינטרנטי היא כה גדולה יש חשיבות גדולה על העברה מתונה ככל האפשר אל השפה החדשה או הקונספט החדש איתו אנו מעוניינים להיות מזוהים. חשבו על כמה מותגים אשר ביצעו שינוי קונספט או שינו תדמית, השינוי בוצע בהדרגתיות, שילב חזרות רבות ודיבר על השינוי בכלי התקשורת השונים, כך שכאשר השינוי עצמו התרחש היה הדבר מובן מאיליו ואפילו טבעי- גידול מאזן המכירות והצריכה היה כמובן בהתאם ללא שינוי ואפילו עם צמיחה במקרים רבים.

מעוניינים באתר תדמית שיקפיץ את שיווק העסק בכמה רמות? זקוקים לשינוי תדמיתי או קידום מוצר בדחיפות? צרו קשר עוד היום או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם שיחת ייעוץ ראשונית ללא התחייבות.
 
   
 
שימושון:
         
שיתופי פעולה:
 
מידע שימושי:
                 
כניסת מנהלים
ניהול תיבת הדואר
מרכז הדרכה
אינדקס אתרים
 
מידע מקצועי
זכויות יוצרים
מחירים וחבילות
תקנון האתר
הצהרת נגישות
צור קשר
מפת אתר
דווח על תקלה
תמיכה טכנית
 
Mike Design
Ginet Development
אינדקס שטיחים ופרקטים
 
 
סייטד בניית אתרים
רח' שלם 3 רמת גן
מיקוד 5221550
072-2502060
info@sited.co.il